• تاریخ انتشار : 1399/05/19 - 14:30
  • بازدید : 272
  • تعداد بازدیدکننده : 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

برگزاری کمیته فصلی بهداشت، کارگروه سلامت در حوادث غیرمترقبه و پدافند غیرعامل شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

کمیته بهداشت، کارگروه سلامت در حوادث غیرمترقبه و پدافند غیرعامل در تاریخ 12/05/99 با رویکرد رفع نواقص ایمنی مطروحه از جانب سازمان آتشنشانی در خصوص ساختمان شبکه و کاهش آسیب فردی، سازه ای، غیر سازه ای و عملکردی مجموعه با حضورریاست شبکه و اعضای کمیته در محل سالن اجتماعات شبکه برگزار شد.

برگزاری کمیته فصلی بهداشت، کارگروه سلامت در حوادث غیرمترقبه و پدافند غیرعامل شبکه بهداشت و درمان شمی

کمیته بهداشت، کارگروه سلامت در حوادث غیرمترقبه و پدافند غیرعامل در تاریخ 12/05/99 با رویکرد رفع نواقص ایمنی مطروحه از جانب سازمان آتشنشانی در خصوص ساختمان شبکه و کاهش آسیب فردی، سازه ای، غیر سازه ای و عملکردی مجموعه با حضورریاست شبکه و  اعضای کمیته در محل سالن اجتماعات شبکه برگزار شد.

در ابتدا دکتر عموزاده ریاست شبکه در خصوص اهمیت برگزاری منظم جلسات کارگروه سلامت و پدافند غیر عامل  بخصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا تاکید نمودند.

سپس مسئول کمیته حوادث و پدافند غیرعامل شبکه جزئیات سازمان آتش نشانی را بیان نمود و شرح وظایف واحدهای مرتبط در خصوص رفع مشکلات پدافندی و اقدام بموقع گروههای تخصصی مواردی مطرح کرد.

در ادامه جلسه مسئولین گروههای تخصصی و مدیر امور اداری نسبت به فعالیت هایی که تاکنون در جهت رفع برخی نواقص یاد شده انجام داده بودند به بحث و گفتگو نشستند ودر پایان جلسه اقدامات درمانی وپیشگیرانه ای که کلیه واحدها می بایست در راستای کنترل بیماری های واگیردار بخصوص بیماری کووید 19 و بیماریهای مشترک انسان و دام بعمل آورده بودند تبیین و مصوب گردید.

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 95146
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن