• تاریخ انتشار : 1398/02/02 - 13:04
  • بازدید : 529
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اولین نشست سال مدیر شبکه

برگزاری اولین نشست سال مدیر شبکه با مسئولان واحدهای ستادی

جلسه هماهنگی مسئولین واحدهای ستادی به سرپرستی دکترعموزاده در تاریخ 98/02/02 در سالن اجتماعات شبکه تشکیل شد

جلسه هماهنگی مسئولین واحدهای ستادی به سرپرستی دکترعموزاده در تاریخ 98/02/02 در سالن اجتماعات شبکه تشکیل شد.

در ابتدا مدیر شبکه ، باآرزوی سالی خوش برای همه، از زحمات همکارانی که در روزهای تعطیل سال نو مشغول خدمت رسانی به مردم منطقه شمیرانات بودند ، تشکر کرده و  بیان داشت که : (( در سال گذشته به  60 درصد اهداف تعیین شده رسیدیم  و در سال جدید، اهداف بیشتری  تعریف خواهد شد و با توجه به اینکه تیم کاری قوی تر  و منسجم تر از قبل شده است و  شناخت بیشتر از توانایی هم به دست آورده ایم ، می توانیم کنش و واکنش بهتری برای  رفاه حال عموم مردم داشته باشیم.))

معاون بهداشتی شبکه نیز ، از تمامی واحدهای دخیل در امر امداد رسانی در سیل فشم تشکر نموده و از همکاران خواستند به کلیه اهداف مراقبت های اولیه بهداشتی توجه داشته باشند، تا بتوان به پوشش بهداشتی  بیشتر در سطح منطقه دست یافت. وی همچنین  با ارائه استانداردهای نوشتاری به عنوان یک نوع ارتباط رسمی در نامه های اداری ، الگو ارسال گزارشات را مشخص نمود.

لازم به ذکر است ارائه عملکرد واحد غذا و دارو در سال گذشته از دیگر بخش های ارائه شده در این نشست بود.

  • گروه خبری : اخبار مرکز ,اخبار مراکز تابعه,اخبار,آرشیو
  • کد خبر : 76912
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن