• تاریخ انتشار : 1397/12/25 - 10:50
  • بازدید : 725
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تکریم و معارفه

برگزاری نشست تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید واحد دهان و دندان شبکه

در روز چهارشنبه 97/12/22 طی مراسمی با حضور مدیر ،معاون بهداشتی و تمامی دندانپزشکان مراکز محیطی دکتر بهناز ولی زاده به عنوان کارشناس مسئول واحد دهان و دندان شبکه معرفی شد

در روز چهارشنبه 97/12/22 طی مراسمی با حضور مدیر ،معاون بهداشتی و تمامی دندانپزشکان مراکز محیطی دکتر بهناز ولی زاده به عنوان کارشناس مسئول   واحد دهان و دندان شبکه معرفی شد.

 دکتر عموزاده ضمن تشکر از زحمات دکتر جمیله رحمان نیا مسئول اسبق این واحد ، از خدمات یکساله دندانپزشکان نیز تقدیر نمود.

  • گروه خبری : اخبار مرکز ,اخبار مراکز تابعه,اخبار,آرشیو
  • کد خبر : 75479
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن