• تاریخ انتشار : 1402/02/14 - 07:45
  • بازدید : 141
  • تعداد بازدیدکننده : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فعالیت های واحد معاونت غذا و دارو به مناسبت هفته سلامت سال 1402

به مناسبت هفته سلامت واحد غذا و داروی شبکه همراستا با دیگر واحدهای ستادی ادامات گسترده ای را در سطح منطقه انجام داد که اهم آن به شرح زیر می باشد:

* بازدیدهای نظارتی از 30 واحد سطح عرضه شامل هایپرمارکت ها و واحدهای آرایشی و بهداشتی در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور صورت گرفت. طی این بازدید ضمن آموزش و نظارت لازم و ارائه تذکر، تکمیل صورتجلسه و توزیع پمفلت ویژه قاچاق انجام شد.

*طرح بازدیدهای نظارتی از داروخانه ها در منطقه یک همراه با کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه اجرا و ده داروخانه از نظر اقلام سلامت محور بررسی و چک لیست به همراه فرم ارزشیابی تکمیل شد.

*بازدید ها از کارگاه های تولید مواد غذایی در منطقه تحت پوشش شبکه انجام شده و چک لیست های حداقل ضوابط فنی و بهداشتی با حضور مسئولین فنی تکمیل شد همچنین نمونه برداری از مواد غذایی انجام شد و به مسئولین فنی کارگاه ها درباره رفع موارد عدم انطباق تذکرات لازم داده شد. نمونه های مواد غذایی در راستای اجرای برنامه عملیاتی و طرح تشدید به آزمایشگاه کنترل غذا و دارو ارسال گردید و نتایج به حضور مسئولین فنی کارگاه ها اعلام خواهد شد. بررسی های لازم درباره کنترل تاریخ اعتبار پروانه های بهداشتی ساخت صورت گرفت.

*بازدید و نمونه برداری  از طرح های مشاغل خانگی در منطقه تحت پوشش انجام و نکات لازم به مسئولین فنی بیان شد.

 * نشست تخصصی  با سرپرست شبکه درباره فعالیت های واحد معاونت غذا و دارو با محوریت پیشگیری  و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور به مناسبت هفته سلامت سال 1402 انجام شد و در سایت شبکه بارگذاری شد.

  • گروه خبری : اخبار,آرشیو
  • گروه خبری : 125994
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن