• تاریخ انتشار : 1402/03/17 - 12:43
  • بازدید : 60
  • تعداد بازدیدکننده : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گزارش عملکرد واحد غذا و داروی شبکه در خرداد ماه 1402

واحد غذا و داروی شبکه در راستای گرامیداشت 17 خرداد روز جهانی مرتبط با این واحد اقدامات متنوعی را انجام داد که اهم آن به شرح زیر می باشد:

 

بازدیدهای نظارتی از واحد های کارگاهی تولید مواد غذایی در منطقه تحت پوشش

بازدیدها از کارگاه های تولید مواد غذایی در منطقه تحت پوشش شبکه انجام شده و چک لیست های حداقل ضوابط فنی و بهداشتی با حضور مسئولین فنی تکمیل شد، همچنین نمونه برداری از مواد غذایی انجام شد و به مسئولین فنی کارگاه ها درباره رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه کرونا و رفع موارد عدم انطباق تذکرهای لازم داده شد.

نمونه های مواد غذایی در راستای اجرای برنامه عملیاتی و طرح تشدید به آزمایشگاه کنترل غذا و دارو ارسال گردید و نتایج به حضور مسئولین فنی کارگاه ها اعلام خواهد شد. بررسی های لازم درباره کنترل تاریخ اعتبار پروانه های بهداشتی ساخت صورت گرفت.

انجام بازدید ها با توجه به  درخواست های طرح های مشاغل خانگی درمنطقه تحت پوشش شبکه

بازدیدها از طرح های مشاغل خانگی در راستای شعار ملی رشد تولید در منطقه تحت پوشش انجام شد و اظهار نظر اولیه و درخواست سازمان جهاد کشاورزی در منطقه یک بررسی شد. تعیین وضعیت طرح های مورد درخواست و تبیین ضوابط فنی و بهداشتی لازم با توجه به نوع ماده غذایی مورد تقاضا از اهداف این بازدیدها به شمار می رود. همچنین پیگیری و نظارت بر واحد های دارای پروانه مشاغل خانگی در این بازدیدها مورد توجه قرار گرفت.

صورتجلسه کلیه بازدیدها جهت طرح در کمسیون فنی و قانونی به معاونت غذا و دارو دانشگاه ارسال شد.

  • گروه خبری : اخبار,آرشیو
  • گروه خبری : 127594
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن