• تاریخ انتشار : 1403/07/22 - 14:57
  • بازدید : 45
  • تعداد بازدید : 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح مرکز دوستدار سالمند لواسان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، با توجه به مناسبت روز و هفته جهانی سالمند و تصمیم معاونت بهداشت دانشگاه برای راه اندازی مراکز دوستدار سالمند و پتانسیل مرکز خدمات جامع سلامت پیامبر اکرم(ص) امروز با حضور جناب آقای دکتر زالی و معاون محترم بهداشت دانشگاه این مرکز بعنوان فوق نامگذاری و افتتاح شد.
رئیس محترم دانشگاه در سخنانی ضمن اشاره به جمعیت سالمند ایران که روز به روز در حال افزایش نیز هست اظهار داشت: بهداشت ایران همیشه پنانسیل و توانمندی ادغام خدمات را داشته است و خدمات بخش سالمندی نیز در این زمره می باشد. کشور ایران قبل از توسعه یافتگی وارد سالمندی شده و بنابراین بایستی زیر ساختهای آن دیده شود. بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی و بهداشتی و درمانی بخشی از این زیر ساختهاست که باید ویژه دیده شود. جامعه گذشته سنتی و گسترده بود و سالمندان زندگی بهتری را کنار خانواده تجربه می کردند. در جامعه تک هسته ای امروز وضعیت پذیرش سالمندان در خانواده سخت تر شده است، بنابراین آنها تنهایی بیشتری را تجربه می نمایند. ایشان اظهار امیدواری کرد که با رویکرد بهتری در خانواده ها به این کوله بارهای تجربه بها داده شود و مراکزی از این دست ضمن آموزش سالمند بر ارزشمندی آنان به خانواده ها تاکید نمایند.
دکتر زالی همچنین از برنامه ریزی معاونت بهداشت، شبکه بهداشت و‌ درمان شمیرانات و همراهی همیشگی مرکز خدمات جامع سلامت در این امر خیر و تاثیر گذار تقدیر نمود.
جناب آقای دکتر سهرابی نیز در سخنانی روند تفکر و شکل گیری این کار را بیان نمود. در ادامه از واحد دوستدار سلامت سالمند مرکز و سایر واحدهای بهداشتی مرکز بازدید شد که در هر بخش توضیحاتی توسط مدیر محترم شبکه ارائه شد.
در پایان با اهدای لوح، از خدمات سرکار خانم کنعانی تقدیر شد.

  • گروه خبری : اخبار,آرشیو
  • کد خبر : 147464
کلید واژه

تصویر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن