• تاریخ انتشار : 1399/11/07 - 08:13
  • بازدید : 214
  • تعداد بازدیدکننده : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

اقدامات واحد بهداشت محیط شبکه

واحد بهداشت محیط شبکه در راستای اجرای مصوبات طرح شهید سلیمانی اقدامات متعددی انجام داد که اهم آن به شرح زیر می باشد.

واحد بهداشت محیط شبکه در راستای اجرای مصوبات طرح شهید سلیمانی اقدامات متعددی انجام داد که اهم آن به شرح زیر می باشد:

 

پلمپ مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی

در طی  چند روز گذشته تعداد ی اخطار تعطیل 48 ساعته به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومیکه پروتکل های بهداشتی را برابر دستورالعملهای بهداشتی رعایت نمی کردندتوسط کارشناسان بهداشت محیط  ارائه  و بدنبال آن مراکز و اماکن متخلف پلمپ شد. پرونده های تخلف  نیز  به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

بازدید بهداشتی از مرکز خرید گالریا

در راستای کنترل اجرای پروتکلهای بهداشتی در مراکز خرید و مراکز صنفی موجود در آنها از مرکز خرید گالریا و صنوف مختلف فعال در مجتمع بازدید شد. در این بازدید مهندس جعفری همراه با کارشناسان این واحد  بر اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و موازین و مقررات بهداشتی نظارت نموده و در بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کنترل مواد غذایی حساس، رعایت پروتکل های بهداشتی کارکنان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بررسی و آموزش های لازم داده شد.

گندزدایی پایگاههای سلامت محله محور

در قالب اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در طی هفته گذشته تمامی  پایگاههای سلامت محور منطقه یک با نظارت کارشناسان بهداشت محیط گندزدایی شد. در این بازدید بر  رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکلهای بهداشتی تاکید شد.

 

گشت نظارتی در راستای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی

در راستای اجرای مصوبات طرح شهید قاسم سلیمانی مبنی بر برگزاری گشتهای نظارتی کارشناس بهداشت محیط به اتفاق نیروهای بسیج از  تعدادی از واحدهای صنفی تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت فشم و لواسان بازرسی و بر رعایت اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت کردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 101136
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن