• تاریخ انتشار : 1399/06/01 - 13:41
  • بازدید : 265
  • تعداد بازدیدکننده : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

اولین برنامه زنده در برنامه شیر مادر ستاد شمیرانات به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر اجرا شد.

پیرو بزرگداشت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر سال 1399 و انجام اقدامات و فعالیت های این هفته ، به منظور ارتقاء سطح آگاهی کارکنان و عموم مردم ، برای اولین بار ، برنامه ی زنده آموزشی ویژه هفته جهانی شیر مادر در اینستاگرام شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در راستای شعار سال با عنوان : سیاره ای سالم ؛ با حمایت از تغذیه با شیر مادر و تغذیه با شیر مادر در زمان شیوع کرونا ویروس ( کووید – 19 ) توسط کارشناس ستادی برنامه شیر مادر و مشاور تخصصی شیردهی دانشگاهی مرکز خدمات جامع سلامت ازگل اجرا شد.

اولین برنامه زنده در برنامه شیر مادر ستاد شمیرانات به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر اجرا شد.

پیرو بزرگداشت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر سال 1399 و انجام اقدامات و فعالیت های این هفته ، به منظور ارتقاء سطح آگاهی کارکنان و عموم مردم ، برای اولین بار ، برنامه ی زنده آموزشی ویژه هفته جهانی شیر مادر در اینستاگرام شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در راستای شعار سال با عنوان : سیاره ای سالم ؛ با حمایت از تغذیه با شیر مادر و تغذیه با شیر مادر در زمان شیوع کرونا ویروس ( کووید – 19 ) توسط کارشناس ستادی برنامه شیر مادر و مشاور تخصصی شیردهی دانشگاهی مرکز خدمات جامع سلامت ازگل اجرا شد. طی این برنامه در مورد مزایا و فواید شیر مادر در سلامت محیط زیست ، اجتماع ، رشد کودک ، سلامت مادر و کودک و همچنین شیردهی در شرایط اپیدمی کرونا ویروس و دغدغه های مادران و نیز مضرات استفاده از    شیر مصنوعی ، گول زنک و شیشه شیر به طور کامل صحبت شد و در پایان برنامه  یادآوری  شد که شهروندان سؤالات خود را در اینستاگرام شبکه شمیرانات مطرح نمایند .درتهیه این برنامه واحدهای آموزش بهداشت ،سمعی بصری و روابط عمومی نیز همکاری داشتند.

لازم به ذکر است  فایل ضبط شده برای  رؤیت عموم مردم بر روی اینستاگرام شبکه شمیرانات موجود است . با همکاری صمیمانه اجرا شد.

   

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 95545
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن