• تاریخ انتشار : 1399/05/22 - 09:29
  • بازدید : 217
  • تعداد بازدیدکننده : 14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

فعالیت های واحد معاونت غذا و دارو مرداد ماه

معاونت غذا و داروی شبکه در مردادماه فعالیت های متنوعی برحسب شرح وظایف ابلاغی انجام داد که اهم آن به شرح زیر می باشد:

فعالیت های واحد معاونت غذا و دارو مرداد ماه

*بازدید و ارزیابی از دو طرح مشاغل خانگی  در منطقه یک همراه با کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه از طرح مشاغل خانگی  واقع در منطقه (شهید محلاتی و خیابان شهید فیاضی)  انجام شد. طی این بازدید ها حداقل ضوابط فنی وبهداشتی واحد های  مذکور مورد بررسی واقع شدو نتیجه برای اعلام نظر نهایی به  کمسیون فنی و قانونی دانشگاه ارسال شد.

     *بازدید از عطاری ها و واحدهای سطح عرضه (سوپرها و هایپرمارکت های منطقه یک (خیابان باهنر) در راستای مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور همراه با کارشناس اتحادیه مواد غذایی و کارشناس بازرسی اتاق اصناف شمیرانات از 5 واحد  هایپرمارکت ها و عطاری های واقع در منطقه یک انجام شد که بازدید از عطاری ها   به منظور  عرضه و فروش محصولات بهداشتی ویژه کرونا،نگهداری و فروش فراورده های قاچاق،نگهداری و فروش فراورده های غیر مجاز ،نگهداری و فروش فراورده های دست ساز،فراورده های مخمر ،نگهداری و فروش فراورده های روان گردان ،وجود تبلیغات غیر قانونی و فریبنده وبازدید از واحدهای سطح عرضه در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و مبارزه با بیوتروریسم مواد غذایی انجام شد. طی این بازدید ها اقلام غذایی غبرمجاز ویژه بیوتروریسم مواد غذایی به ارزش ریالی 7350000 ریال کشف و معدوم شد. در بازدیدی مشابه   از 2 واحد  هایپرمارکت واقع در خیابان شریعتی  اقلام غذایی غبرمجاز ویژه بیوتروریسم مواد غذایی به ارزش ریالی 2600000 ریال کشف و معدوم شد.   

 

مسئول مواد غذایی و آرایشی وبهداشتی شبکه از دو واحد کارگاه تولید مواد غذایی تولید آب نبات  و جوانه گندم در منطقه یک (شهید محلاتی و شهرک قائم)بازدید کردند .طی بازدید ها فرم های گزارش بازدید از کارگاه های تولید مواد غذایی نکمیل شده و حداقل ضوابط فنی و بهداشتی مورد بررسی واقع شد. همچنین  از 3 واحد آرایشی بهداشتی و سطح عرضه منطقه یک (چیذر)در راستای مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور همراه با کارشناس اداره صنعت و معدن شمیرانات و کارشناس اتحادیه و کارشناس بازرسی اتاق اصناف بازدید شد. بازدید از این واحدها در ارتباط با عرضه و فروش محصولات آرایشی بهداشتی ،نگهداری و فروش محصولات قاچاق،نگهداری و فروش فراورده های غیر مجاز ،نگهداری و فروش فراورده های دست ساز وفروش محصولات با فاکتور رسمی خرید انجام  و طی این بازدید ها اقلام تقلبی و فاقد نشان سیب سلامت به تعداد 36 عدد و ارزش ریالی 13520000 ریال کشف و معدوم شد. 

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 95235
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن