• تاریخ انتشار : 1399/06/22 - 07:57
  • بازدید : 233
  • تعداد بازدیدکننده : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

پیگیری مصوبات در سومین کمیته مبارزه با قاچاق

سومین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور با محوریت پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور برگزارشد.

پیگیری مصوبات در سومین کمیته مبارزه با قاچاق

سومین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور با  محوریت پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور برگزارشد.

در این کمیته نمایندگان فرمانداری شمیرانات ، اداره جهاد کشاورزی ، اداره ورزش و جوانان ،اداره اماکن ،معاون اداره صنعت و معدن ،معاون اتاق اصناف شمیرانات ،کارشناس بهداشت محیط، ومسئول مواد غذایی و آرایشی وبهداشتی شبکه ضمن حفظ طرح فاصله گذاری شرکت داشتند.                                      

مسئول مواد غذایی و آرایشی وبهداشتی شبکه ضمن سخنانی اظهار داشت : در سا ل 99 باوجود بحران کرونا که همه کشور را در بر گرفته است همه سازمان هایی که در امر پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور فعالیت می کنند باید تلاش بیشتری به ویژه در زمینه برگزاری گشت های مشترک و دستیابی به راهکارهای اساسی و ارتقای سطوح آموزشی و فرهنگی پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور داشته باشند.

بحث و بررسی پیگیری مصوبات کمیته قبل ،آسیب شناسی سطح عرضه اقلام سلامت محور در منطقه تحت پوشش ،بررسی نقش راهبردی سازمانها در سطح عرضه اقلام سلامت محور ،چالش های توزیع و فروش اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق و دست ساز و تقلبی از دیگر موارد مطرح شده در این کمیته بود.

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 96256
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن