• تاریخ انتشار : 1402/06/22 - 10:14
  • بازدید : 145
  • تعداد بازدیدکننده : 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای برنامه بازدید مشترک و معدوم سازی اقلام غیرمجاز بهداشتی در منطقه لواسان

پیرو گزارش شکایت مردمی با حضور نماینده ویژه فرمانداری شمیرانات بازدید مشترک از واحد تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز در شهر لواسان انجام شد.

با توجه به اهمیت سلامت اقلام سلامت محور و تولید و عرضه آن، که واحد معاونت غذا و داروی شبکه در منطقه تحت پوشش روی آن تمرکز نموده بازدید مشترک و نظارتی واحد فوق همراه با نمایندگان ادارات صنعت و معدن و فرمانداری شمیرانات و نماینده کلانتری لواسان انجام شد.

با توجه به اصل تعامل و همکاری برون سازمانی و اهمیت مساله مبارزه با تقلب و قاچاق اقلام سلامت محور پس از هماهنگی با ادارات فوق و اخذ دستور قضائی ورود از دادگستری شهرستان لواسان و در راستای اجرای مصوبه های کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و گزارش شکایت مردمی بازدید مشترکی از واحد تولید غیرمجاز تولید صابون و کرم انجام شد.

طی این بازدید ضمن آموزش و نظارت لازم و ارائه تذکر و تکمیل صورتجلسه، اقلام بهداشتی تاریخ گذشته به تعداد یک قلم و 46 عدد کشف و معدوم شد. شایان ذکر است برنامه ریزی به منظور انجام بازدیدهای بیشتر توسط سازمان های مربوطه در دستور کار قرار گرفته است. گزارش، صورتجلسه و مستندات بازدید به حضور معاون غذا و دارو دانشگاه، فرماندار شهرستان شمیرانات و دادگستری شهرستان لواسان ارسال و پیگیری پرونده تا زمان تعیین تکلیف از مراجع ذی ربط صورت خواهد گرفت.

  • گروه خبری : اخبار,آرشیو
  • گروه خبری : 131442
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن