• تاریخ انتشار : 1400/07/17 - 12:33
  • بازدید : 24
  • تعداد بازدیدکننده : 24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
عملکرد مهر ماه 1400

بازدید های مشترک نظارتی آموزشی واحد غذاوداروی شبکه در مهر ماه 1400 انجام شد.

عملکرد واحد معاونت غذا و داروی شبکه در شهریور و مهر ماه 1400

به نقل از مهندس خلیلی مسئول واحد غذا و داروی شبکه سه بازدیدو دو مورد نمونه برداری ازکارگاههای تولیدموادغذایی درمنطقه تحت پوشش شبکه انجام و چک  لیستهای حداقل ضوابط فنی وبهداشتی باحضورمسئولین فنی تکمیل شد. همچنین  مدارک لازم برای تمدیدپروانه های شناسه نظارت کارگاهی به معاونت غذاوداروی دانشگاه برای  طرح درکمسیون فنی وقانونی ارسال شد.

بازدید از دوطرح مشاغل خانگی به منظور تولید پشتیبانی ها و رفع موانع در منطقه یک با همکاری کارشناسان معاونت غذا وداروی دانشگاه انجام شد و اظهار نظر اولیه و درخواست سازمان جهاد کشاورزی بررسی شد. در بازدید دیگر کشف و معدوم سازی موارد غذایی غیر مجاز از سوپرمارکت ها و هایپر مارکتهامنطقه انجام  شد. که در طی آن اقلام خوراکی و اشامیدنی غیر مجازبه  تعداد 21عددوبه ارزش ریالی33750000ریال توسط مسئول مواد غذایی و آرایشی وبهداشتی شبکه   کشف و معدوم شد.در کلیه  این بازدید ها  نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ،نظارت بر توزیع نگهداری و فروش اقلام خوراکی و اشامیدنی غیر مجاز و اقلام بهداشتی غیر مجاز ویژه کرونا مورد بررسی کامل واقع شد.

لازم به ذکر است مسئول واحد در وبینار مرحله اول پایش و ارزیابی عملکرد حوزه نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی شبکه های بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه به منظور بحث و تبادل نظر ورفع مشکلات مربوط به امور تفویض شده وبرنامه عملیاتی حضور یافته و به بیان دیدگاه ها و عملکرد واحد معاونت غذا و داروی این شبکه پرداخت.

  • گروه خبری : اخبار مرکز ,اخبار مراکز تابعه,اخبار,آرشیو
  • گروه خبری : 108841
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن