• تاریخ انتشار : 1399/08/25 - 12:53
  • بازدید : 795
  • تعداد بازدیدکننده : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

اخبار معاونت غذا و داروی شبکه

چهارمین نشست کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در تاریخ 24 آبان ماه 99 با حضور نمایندگان ادارات و واحدهای ذیربط برگزارشد.

در این نشست دکتر عموزاده طی سخنانی اظهار داشت : سازمان ها  باید درمساله پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور تلاش مداوم در زمینه اثر بخشی اهداف پیش بینی شده را انجام دهند همچنین بهبود راهکارهای مناسب درباره پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و آگاه نمودن عامه مردم در راستای استفاده از کالاهای تولید داخل و توجه به مساله جهش تولید ملی را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.

 در این جلسه که با محوریت پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور برگزار شد بحث و بررسی پیگیری مصوبات کمیته قبل ،آسیب شناسی سطح عرضه اقلام سلامت محور در منطقه تحت پوشش ،بررسی نقش راهبردی سازمانها در سطح عرضه اقلام سلامت محور ،چالش های توزیع و فروش اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق و دست ساز و تقلبی درباره چالش های سطح عرضه قاچاق در منطقه تحت پوشش مورد تبادل نظر واقع شد.

بازدید از واحدهای سطح عرضه شهر لواسان

بازدید های مشترک و نظارتی مسئول مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی  شبکه  از9واحد  سطح عرضه وآرایشی و بهداشتی منطقه یک(لواسان) در راستای  مبارزه با  قاچاق اقلام سلامت محور همراه با کارشناس اتحادیه مواد غذایی وکارشناس بازرسی اتاق اصناف شمیرانات انجام شد.در این بازدید نگهداری و فروش فراورده های قاچاق،نگهداری و فروش فراورده های غیر مجاز ،نگهداری فروش فراورده های دست ساز، عرضه و فروش محصولات  مواد بهداشتی غیر مجاز ویژه کرونا،صورت بررسی و اقلام غذایی غبرمجاز به تعداد 153 عدد و ارزش ریالی 37820000 ریال کشف و معدوم شد.

 

اجرای برنامه بازدید مشترک از داروخانه های منطقه یک

 

پیرو گزارش گزارش مردمی بازرسان واحد معاونت غذا و داروی شبکه همراه با اداره صنعت و معدن از سه داروخانه منطقه یک بازدید و صورتجلسه ویژه بازدید داروخانه ها تکمیل شد.

همچنین فروش ،نگهداری و فاکتورهای  اقلام بهداشتی ویژه کرونا شامل ماسک و محلول های ضد عفونی کننده مورد بررسی واقع شد و تذکرهای لازم به مسئولین فنی داروخانه ها داده شد.
  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 98606
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن