• تاریخ انتشار : 1399/06/15 - 09:28
  • بازدید : 237
  • تعداد بازدیدکننده : 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

به همت واحد پیشگیری ومبارزه با بیماری های واگیر کمیته التور در روز دو شنبه دهم شهریورماه 1399برگزار شد.

دراین کمیته مدیر ،معاون بهداشتی و کارشناس مسئولان ستادی حضور داشتند کارشناس برنامه التور ضمن بیان اهداف ،استراتژیها و فعالیت های مرتبط بابرنامه کنترل و پیشگیری از بیماری های منتقله از راه اب وغذا با اولویت التور،از دیگر واحد ها خواست که همچون گذشته برای پیشگیری و کنترل التور همکاری داشته باشند. در پایان این نشست شرح وظایف و مسئولیت واحدهای ستادی تعیین وتصویب شد.

به همت واحد پیشگیری ومبارزه با بیماری های واگیر کمیته التور در روز دو شنبه دهم شهریورماه  1399برگزار

به همت واحد پیشگیری ومبارزه با بیماری های واگیر کمیته التور در روز دو شنبه دهم شهریورماه  1399برگزار شد.

دراین کمیته مدیر ،معاون بهداشتی و کارشناس مسئولان ستادی حضور داشتند کارشناس برنامه التور ضمن بیان اهداف ،استراتژیها و فعالیت های مرتبط بابرنامه کنترل و پیشگیری از بیماری های منتقله از راه اب وغذا با اولویت التور،از دیگر واحد ها خواست که همچون گذشته برای پیشگیری و کنترل التور همکاری داشته باشند. در پایان این نشست  شرح وظایف و مسئولیت واحدهای ستادی تعیین وتصویب شد.

لازم به ذکر است وبای التوربيماري اسهالي مناطق گرمسيري (در فصول گرم سایر مناطق) است كه توسط یک باکتری بنام ويبريوكلرا ايجاد مي شود كه منحصراً انسان را مبتلا مي كند و علايم آن ناشي از سمي است كه توسط ميكروب در روده انسان ترشح مي شود.این بیماری از طريق دست هاي آلوده، تماس با مواد دفعي و استفراغ بيماران و لوازم آلوده، همچنين آب آلوده به مدفوع، سبزي و ميوه هاي خام آلوده يا شسته شده با آب آلوده و يا غذاي آلوده شده امكان پذير است.
 
   
  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 96027
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن