• تاریخ انتشار : 1399/06/04 - 07:24
  • بازدید : 272
  • تعداد بازدیدکننده : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

فعالیت های واحد غذا و داروئی شبکه در نیمه اول شهریور

ارایه و بیان عملکرد واحد معاونت غذا و داروی شبکه در پنجمین جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز شهرستان شمیرانات

فعالیت های واحد غذا و دارئی شبکه در نیمه اول شهریور

ارایه و بیان عملکرد واحد معاونت غذا و داروی شبکه در پنجمین جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز شهرستان شمیرانات

پنجمین جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال و شمیرانات ،روسای  ادارات جهاد کشاورزی ،صنعت و معدن شمیرانات ، تعزیرات حکومتی شهرستان شمیرانات در دفتر معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شمیرانات برگزار شد.

طی جلسه مسئول مواد غذایی  وآرایشی وبهداشتی شبکه عملکرد این واحد درباره پیشگیری و مبارزه قاچاق اقلام سلامت محور شامل )مواد غذایی، داروها ،آرایشی و بهداشتی ،تجهیزات پزشکی )و لیست امار کشفیات قاچاق معاونت غذا و داروی دانشگاه و واحد معاونت غذا و داروی شبکه در 5 ماهه اول سال 99 صحبت کرد.همچنین در مورد برنامه های آموزشی و فرهنگی پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و شاخص های هدف گذاری شده شبکه صحبت کرد.

 

بازدید ونمونه برداری از کارگاه تولید مواد غذایی دهکده پروتئین

 

مسئول مواد غذایی و آرایشی وبهداشتی واحد معاونت غذا و داروی شبکه از کارگاه تولید و توزیع مواد غذایی دهکده پروتیین قلهک بازدید و نمونه برداری کرد.

طی این  بازدید تمامی  ضوابط فنی و بهداشتی کارگاه های تولید و توزیع مواد غذایی به مسئول فنی فروشگاه تذکر و مقررشد 7 مورد ضوابط مربوطه مطابق با نامه معاون محترم غذا و داروی دانشگاه را اجرا نماید.نمونه برداشته شده در اسرع وقت به ازمایشگاه کنترل غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارسال خواهدشد.

  • گروه خبری : اخبار
  • گروه خبری : 95695
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن