آموزش بیماریهای فصلی در مسجد اعظم تجریش
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، پیرو هماهنگی های بین بخشی و برون بخشی ستاد شبکه با سرای محله تجریش و تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) و با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته ملی سلامت سال 1405 و نیز شروع اعزام حجاج و اهمیت اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از بیماری های واگیر دار فصلی، تنفسی و آئدس و تب دنگی در بین حجاج و عموم مردم، یک جلسه آموزشی با موضوعات: " بیماری های واگیردار فصلی و تنفسی، بیماری های واگیردار در حجاج "، " آئدس " و " کالاهای آسیب رسان به سلامت " در مسجد اعظم تجریش برگزار شد.
این برنامه آموزشی پیرو اطلاع رسانی و فراخوان شرکت در جلسه، برای نمازگزاران برگزار و در مورد بیماری های واگیر، تشخیص، علائم، درمان و پیشگیری توضیحاتی توسط کارشناس واحد پیشگیری از بیماریهای شبکه ارائه شد. معرفی مراکز ارجاع و خدمات آن ها به همراه توزیع بروشور از دیگر بخشهای این برنامه آموزشی بود که مورد توجه نمازگزاران قرار گرفت.
نظر